lørdag 21. februar 2009

Rensing av bolig/eiendom

Kalimera i samarbeid med Runar Halonen.
- av Runar Halonen.
Føler du at noe tapper deg for energi i hjemmet ditt?
Opplever du uforklarlige ting i boligen eller på eiendommen?
Er det uforklarlig støy i boligen?
Føler du at det noe rundt deg som du ikke kan forklare?


Hva kan årsaken være?
Mange ganger kan det være naturlige årsaker til at det skjer ting som kan oppfattes som unormalt i boligen eller på eiendommen. Dette må selvsagt sjekkes ut. Det kan også være beboerne selv som skaper reaksjonene i boligen slik at ting føles unormale. Hvis det er f.eks mye konflikter mellom personene som bor i huset, kan dette skape negativ energi som gjør at det blir urolig i boligen. Uro kan også henge igjen fra de som bodde der før du flyttet inn. Det kan også være din egen frykt som genererer opplevelsene.
Hvis det ikke er naturlige årsaker?
Det kan også være ånder eller energier som ikke skal være der. Det kan gi utslag i kulde, bankelyder, ting blir flyttet, utslag i det elektriske, lyspærer går ofte, lukt av brent, røyk, råttent, innestengt lukt, personlige lukter som parfyme o.l. som ikke kommer fra dere som bor der.


Rensing av bolig og eiendom
Jeg vil anbefale deg at du bruker en åpne og lukke teknikk for klarsynet. Det kan gjøre deg mer åpen for å komme i kontakt med åndene. Det er slik jeg selv har erfart det. Du kan gjøre det like godt på avstand.
Det er det samme prinsippet som fjernhealing, avstander har ingen betydning. Gjør det da med en telefonsamtale med en person som bor i huset og be person gå rundt til alle rommene.
Da vil du føle energien på samme måte som du skulle vært der fysisk tilstede.
De fleste har trådløs telefon i dag eller mobil de kan ringe fra. Når jeg renser steder, så skjer det mest på avstand. Det er sjelden jeg reiser ut til folk da dette ikke er nødvendig. Hvis jeg er fysisk tilstedet i huset, så går jeg gjennom alle rom i huset og finner ut hvor det føles urolig. Så setter jeg meg ned der det føles mest urolig.


På forhånd har jeg åpnet meg for klarsynet og løftet opp min frekvens. I tankene mine danner jeg en sirkel av lys rundt hele eiendommen, ikke bare i rommet jeg sitter i. Det for å kunne rense hele eiendommen på en gang, slik at det er større sjanse for å med alt på en gang. Så bare snakker jeg inni meg at jeg ønsker kontakt med ånden som er i huset, og forteller at ånden er død og skal egentlig være på den andre siden. Der vil ånden finne fred, kjærlighet, få svar, få overblikk, møte igjen gamle kjente som har gått over til den tidligere.
Ånden kan når som helst komme tilbake å hjelpe sine kjære som lever på jorden, men i en annen tilstand som ikke er forstyrrende. Når jeg føler at jeg er i kontakt med ånden, eller jeg ser den klart og tydelig, eller jeg føler nærværet, så ber jeg ånden gå inn i lyset, og hjelper ånden ved å skyve den opp i lyset til jeg ikke ser den mer.


Men dette skjer av seg selv når du har åpnet opp. Jeg trenger ikke å se ånden klart eller kunne snakke tydelig med den. Jeg kan aldri tvinge ånden over, den vil uansett gå frivillig, den har sin frie vilje. Men jeg gir ånden muligheten ved å åpne opp for lyset der ånden befinner seg. I det dette skjer vil du merke et energiskifte, som noe stort og fylt med kjærlighet åpner seg. Akkurat når ånden går over vil du føle sterkt at noe slipper taket, en grøsning eller kald energi vil gå i gjennom kroppen. Og når du føler at det blir roligere, så har ånden reist.
Det vil også skje et energiskifte i hele huset og det vil bli en renere luft i hele huset. Videre så går jeg i gjennom alle rom i huset for å sjekke at alt er i orden. Jeg avslutter rensningen ved å si inni meg at jeg overlater den videre rensing av stedet til lyset og mine guider (engler) og takker for hjelpen jeg har fått, og jeg ber om at guidene lukker døren til den andre siden når rensingen er ferdiggjort. Videre så ser jeg får meg at eiendommen befinner seg i et vakkert naturlandskap der det er blå himmel, blomstring rundt huset, sola som symbol på lyset. Så lar jeg lyset komme inn i alle rom, gulv, vegger tak inventar og på den måten rense bort rest energier. Ta også med deg alle de som bor i huset i det bildet. Se alt som strålende og i kjærlighet. Det vil løfte hele eiendommen opp i frekvens. Etter rensingen så bør du avtale en ettersamtale på telefon, slik at du kan sjekke om alt er i orden. Skulle det finnes noe mer, så gjør du samme prosess igjen. Det vil gi mer trygghet til de som bor i huset. Hvis jeg renser via telefonsamtale, så gjør jeg akkurat samme prosessen. Jeg ber de fortelle litt om huset, hvordan det ser ut utvendig og innvendig, og de forteller hvordan vært rom ser ut og hva som er i rommene. For det kan også være at det henger igjen energier fra gamle gjenstander som de har arvet eller kjøpt. Det skal man være klar over at det kan følge med energier i gamle gjenstander, men du renser det enkelt med å tilføre det lys. Ånden kan også være knyttet til gjenstanden som en link til ånden. Du trenger ikke å gjøre et slags rituale, det kan skremme de som bor der enda mer. Gjør det enkelt, fredelig og rolig. Det enkle er ofte det beste og selve rensingen skjer svært raskt. Tenk deg godt om før du forteller hva du ser eller tar inn av informasjon. Du er der for å rense stedet og skape trygghet for de som bor der, og ikke skremme. Du trenger ikke å frykte noe så lenge du arbeider med lyset og i lyset.

Hva bør de som bor i huset selv gjøre etter rensing
Det er viktig at etter at renselsen er utført, så må man forsøke å distansere seg fra perioden og opplevelsene med uro. Hvis man stadig søker etter svar på det som var der eller snakker om det som har skjedd, kan resultatet bli at man trekker nye energier/ånder til stedet. Den universelle lov om tiltrekning gjelder også her. Det vi fokuserer på, tiltrekker vi mer av. Fokuser positivt på boligen din, at det er godt å være her, og hent alle positive sider med boligen din. Vær takknemlig for din bolig. På den måten skaper du selv en positiv energi i hjemmet ditt. Du kan f.eks sette deg ned i hjemmet ditt og se for deg i et indre bilde der hele eiendommen din befinner seg i et vakkert naturlandskap, omgitt av blomstring, blå himmel og sol. Sola er symbol på universell energi. La sollyset få komme inn i alle rom, gulv, vegger, tak, inventar. På den måten renser du bort rest energier og du løfter frekvensen opp i hjemmet ditt. Du vil føle en renere luft, kanskje som nyvasket, eller naturlukter. Det er universets svar til deg at nå er det god energi i hjemmet ditt. Neste gang du føler utrygghet, så kan du gjenskape bildet inni deg. Noen sekunder kan være nok, bare du får en god følelse av bildet du skaper. Tankens kraft er sterk hos alle mennesker, så dette er noe alle kan gjøre.


Besøk Runar Halonen her http://www.runarhalonen.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar