fredag 19. juni 2009

Pendel - et spennende redskap

En pendel kan brukes til mange ting, som for eksempel til å finne svar på konkrete spørsmål, finne gjenstander som er blitt ”tapt”, og den brukes også ofte til healing.
Pendelen er kanskje ukjent for mange av oss, mens andre igjen har erfaring ved bruk av denne.
Det første man bør gjøre ved valg av pendel er å følge intuisjonen sin.
Hvordan skel en pendel brukes?
Første bud er å finne ut hva den viser som svar ved ja og svar ved nei.
Dette gjør du ved å holde den i enden av lenken, pendelen skal henge rett ned.
Spør høyt eller inni deg om den kan vise deg ja – se deretter hvilken vei den svinger, og gjør det samme med nei.
Den kan svinge ulikt fra person til person.
Så er det bare til å spørre, men det er ikke alltid pendelen svarer deg, gjør den ikke det, så må du prøve igjen en annen gang.
Uansett skal du alltid huske å takke for hjelpen du har fått.







Rosenkvarts pendel brukes mest til å spørre om kjærlighetslivet og følelser generelt.







Bergkrystall pendel til indre sannheter, veiledning og energier generelt.



Ametyst pendel brukes mye til intuitive og åndelige svar.
Pendelene kan du lese mer om i nettbutikken min Citrin

1 kommentar:

  1. Nå skal jeg ta en tur inn i nettbutikken din, høres veldig spennende ut. Min eneste erfaring med pendel er fra da vi var små, og brukte pendel laget av en gullring og kjede. Pendelen skulle vise hvor mange barn vi fikk når vi ble store, og hvilke kjønn. Antallet stemte iallafall på meg, jeg fikk to barn slik som pendelen sa. Men dette var en digresjon, kom bare på det akkurat nå. Dine pendler ser så fine ut...

    SvarSlett