mandag 22. juni 2009

Knusende seier på hjemmebane!

13 Juniorspillere møtte til denne kampen. Sola steikte og forventningene var som alltid på topp.
Guttene var skikkelig sugne på revansj da de tapte forrige kamp mot Hundvåg!




David er i kjempeform etter å ha syklet opp Rema bakken, og klar for hjemmeseier!


Jan Kåre er delvis skadet, men gir alt for Sunde!



Ørjan er kanonklar til revansj mot Hundvåg!








Tormod slukker tørsten på tilskuerbenken i sammen med venner.




Ballen legges til rette for et cornerskudd












Et perfekt corner skudd av Marius!







Intens jakt etter ballen.
Sunde guttene er måltørste!















Men det ble ikke mål i dette forsøket.










Foreldrene er ivrige på sidelinjen, og klarer knapt å stå stille.











Kjartan og Rasmus klar for action.












En litt oppgitt kaptein!













Sunde har ballen, og gjør klar til angrep!














Søte heiajenter på sidelinjen!

Vår eminente dommer Geir Jostein!
Uten han hadde ikke kampen vært det samme.

Slutt resultat 7 - 1

En fantastisk revansj og en god begynnelse for høst sesongen.

2 kommentarer:

  1. Dette ser ut som en virkelig fin gjeng? har de ambisjoner om å spille i en høyere divisjon til neste år. Gleder meg til å se flere referater fra disse kampene.
    Hilsen en som har bodd mange år i Kvernevik

    SvarSlett
  2. Så fine bilder i innlegget! Spesiellt dei tri fysste portrettå!! Åsså så søde katta :-)

    Eg har hatt meg en liden kjukikk -å bøgene om AJAX kunne eg og tenkt meg :-)

    Nå ska eg henga opp klær, så ut å nyda solå igje. Komme snart tilbake :-)

    SvarSlett