torsdag 30. juli 2009

Kveldsstemning og give away awards

Har hatt en treningsøkt med Juniorspillerene i kveld og ser nå frem til å krype under pleddet foran tv'en og bare slappe helt av, men først har jeg lyst til å dele noen bilder med dere som jeg tok for ca. 1 time siden. Føler at høsten kommer krypende inn på oss...














Ellers så fortsetter jeg på runden min og gir Give Away Awards til dere alle som jeg har linket opp på siden min. Det er jo en grunn for at det er dere som jeg "følger".
Dere gir meg mye inspirasjon, glede, latter, mange fine tips og i det hele tatt - dere har veldig flotte blogger!

Håper denne blir tatt godt i mot.
(Om det skulle være noen tvil så gir jeg denne til:)

4 kommentarer:

  1. Heisann og takk for koselig hilsen hos meg;)
    Har jeg vært her før?
    Tror ikke det;)
    Kjempekoselig blogg;)
    Så kjekt at Kalimerablogg liker Majas blogg;)
    Nå skal jeg titte litt her inne hos deg og dine nettbutikker, kanskje jeg finner noe som skal få bli med til mitt nye hjem;)
    helgeklem fra Maja

    SvarSlett
  2. Følger knappen din er borte, så da får jeg prøve å legge meg til senere....sikkert bare noe krøll på nettet;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Helen det var koselig :)
    Håper du har en fin sommer...innvær til tross ;)

    Klem,
    U9

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var kjekt.
    God helg.

    SvarSlett