mandag 20. juli 2009

Old sweet memories

Fortsatt regn og blåst her i dag... så da var det på tide å rydde litt i skap og kroker.
Må innrømme det at jeg kom ikke så veldig langt før gamle søte minner innhentet meg.



Her har jeg funnet min aller aller første Pippi bok. Boka er fra 1970, og jeg fikk nok denne i tidlige barneår.
Den er veldig godt lest og høyt skattet.
Så fant jeg en av mine gamle minnebøker fra 1977, ganske så ung da ja. Herlig å vite at jeg fremdeles har denne.

På bildet til venstre ser dere 2 av mine smykker som jeg fikk til barnedåpen, rosa hjerte med "Fader Vår" på baksiden, og ett gullhjerte som har fått smake på tennene mine. Det er blitt helt flatt ...klødde nok i tanngarden ja, hehe

På bildet til høyre er det en stor 5 øring, en 2 øring og en 1 øring. Husker enda at vi donet med de store 5 øringene. Alltid spennende å se hvem som gikk av med seieren og fikk flest 5 øringer med seg hjem.

Har hatt en herlig mimrestund for meg selv, og tenkte at det var kjekt å dele litt med dere også.

Ønsker dere alle en god mandagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar