lørdag 15. august 2009

Dobbelt Shit!

Kor ska eg begjynna!
Nå kan det se ud som om det e tett i ettelleraent
røyr mydlå kjykkenet å bade!
Må rett å slett flira mitt opp i alt dette!
Då det pibla du rester av middagen
(les paprika bedar) fra i går - onna badekaret,
skjønte jo handymaen i huse at her e dår någe riv
ruskane gale einelleraen plass!
Så nå liggan på adle fira å lyse me lommalykt onna badekaret,
rive seg i håre, å skjønne ikje beret!
Stakkar! Eg syns synd på an.
Men an e ennå me gått mod… (heldigvis)
Eg eige ikje tålmodighet, (ka e det?) så eg har lista meg vekk,
sidde rett å slett her å håbe på det besta.
Kossen ska dette enna? Kryss fingrane for oss folkens!


3 kommentarer:

  1. Hei på deg, tusen takk for hyggelig innlegg på bloggen min. :-)
    Du har en koselig blogg selv, og her kommer jeg nok flere ganger.
    Det kan se ut som om dere har en utfordring der med lekkasjen. Håper det ordner seg fort.
    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Ååååh, jeg krysser armer og bein og håper at lekkasjen ordner seg snart! Selv hadde jeg oversvømmelse på badet mitt forrige uke... så jeg kjenner til også det fenomenet...
    Natti natt! Klem

    SvarSlett
  3. Så kjedelig!
    Krysser fingre og tær for dere jeg;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett