søndag 16. august 2009

**hoppende glad i deg**



Min lille prinsesse er strålende fornøyd, ny ransel er innkjøpt (bilde og omtale lenger nede i bloggen)- og GLEDER seg til skolestart i morgen. Ny klasse og ny lærer -
"blir spennende mamma"

Må jo fortelle at vannlekkasjen/tette rør ble ordnet av min kjære handyman! Så nå kan vi puste leeeeettet ut.

Ellers så er det noen ting i bloggverden jeg funderer over!
Mulig at noen av dere har de samme problemene selv?

Når jeg lager nye innlegg og skal sette inn bildet, viser bildet i opplastningen,men når det blir overført til innlegget er det bare koder (mer sånne html greier) som vises. Når jeg publiserer innlegget viser jo bildet... men hva skjer egentlig?
Noen peiling?

Så har valgene med å bytte skrifttype forsvunnet.
Det samme har valget mellom å lage små-store-større osv skrift gjort, og tror dere ikke at valget med å få farge på bokstavene er borte vekk! Ærrrg!
Noen som skjønner noe? Det gjør i hvertfall ikke jeg!

Til slutt, er det noen av dere som har tips hvordan man kan legge inn helt nye skrifttyper - det er jo sååå mange flotte å velge mellom.

Her regner det fortsatt, blir liksom litt trøtt av dette været etterhvert. Men for all del, mye kjekt man kan gjøre inne og - så nå skal vi igang med å lage en sjokoladekake i langpanne (glutenfri) som prinsessa kan ta med på skolen i morgen.
NAM!

"Jeg er hoppende glad i deg!"

9 kommentarer:

  1. He he, så koselig med vesla som gleder seg til skolen. Og godt at rør og slik er i orden igjen. Kan ikke være gøy med svømmebasseng på gulvet.
    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  2. Eg brukar Windows Live Writer når eg bloggar, og då har du MANGE ulike skrifttyper å bruke! Lasta det gratis ned frå nettet.

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med skulejenten i morgen. Koslig blogg du har. Lurer faktisk på ein del av det samme som du spør om idag:)

    Tre kusiner

    SvarSlett
  4. Neida, du treng ikkje endre noko som helst på bloggen! Du lastar ned, skriv inn adr. på bloggen din/evt.bloggane dine, og så klikkar du berre WLW kvar gong du lagar eit innlegg. Kan legge det som snarveg på skrivebordet eller på ei menylinje. Berre prøv!

    SvarSlett
  5. Tahh for koselig besøk og kommentar! :)

    Så herlig med fornøyde barn som bobler av energi og forventning. Da blir man glad selv også.

    Walk inn closet...herlighet, de du viser er like store som stua mi, he-he...men klart jeg gjerne skulle hatt det.

    SvarSlett
  6. Hei og takk for hilsen;-))
    Fint med unger som kan vise glede!!
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  7. Takk for kommentar om badet mitt er super fornøyd med det, ja.

    Herlig med dattera di og skolestart. tida går fort min yngste beg på videregående nå. Spennende det også.

    ang blogg er jeg ikke den rette.Er jo skikkelig fersk her.. Jeg lurer bl. a på hvordan antall besøkende blir telt. Vet du noe om det??

    SvarSlett
  8. Så flott blogg du har.
    Her var det mye spennede lesning.
    Bildet av din datter var flott.
    Ingenting er som når ungene er hoppende glade i oss. =))

    SvarSlett
  9. Hei:) ramla innom bloggen din jeg.. håpe de e greit jeg legg igjen en hilsen te deg.. e ganske ny enda på denne blogg verden jeg da.. men jeg kommer meg.. lurer litt på de samme som deg jeg også når de gjelder bilder og å legge ut de..

    Skal prøve å lese litt mere i bloggen din etterhvert.

    Kjempe fine bilde av jenta di :):)

    SvarSlett