søndag 30. august 2009

I did it!

For noen dager siden fortalte jeg dere om Gresk kurset mitt - som gikk fløyten. Og skulle tenke meg lenge om før jeg heiv meg rundt og gikk til innkjøp av Italiensk kurs... vell det varte ikke lenge og tenkte meg overhode ikke om engang - da jeg fikk se at det i oktober skulle arrangeres et språkkurs for nybegynnerer... i nettopp (har du gjettet det)... Italiensk.


Jooho - heiv meg rundt, bestilte fluksens! Hehe.
Kurset er ikke på cd (heldigvis!) - men et "live to live" kurs. Ohhhh grugleder meg skikkelig.


Tenk det at neste gang jeg reiser til Italia klarer jeg meg kanskje på Italiensk når jeg skal bestille god mat...






Eller klarer å takle Italienske flørtende menn på en fin måte - og si - Hei jeg er opptatt...













Eller klarer meg godt på sightseeing turer på Italiensk...

Det hadde jo vært någe det!

3 kommentarer:

  1. Stilig! Jeg hadde italiensk et år på gymnaset. Io sono Hege. Come ti ciami?
    Det husker jeg ihvertfall :-)

    SvarSlett
  2. Italiensk er et herlig språk! Har selv studert italiensk i ett år, men det beste er selvsagt å være ofte/bo i Italia slik at man får praktisert språket. Da får man ekstra motivasjon og en glidende overgang til "ordentlig" italiensk. :)

    SvarSlett