onsdag 19. august 2009

På rundtur i barndomsminner!

I går hadde vi en liten rundtur i nærmiljøet vårt.
1 stoppested var den opprinnelige gamle Hafrsfjord Bru som ble bygget i 1925, og denne var bygd som en toarmet svingbru. Nå står det kun rester og gamle minner igjen…
I min barndom lekte vi mye her blant “ruinene” og langs sjøkanten. Herlige minner å huske tilbake på…



Langs sjøkanten lå en liten pram, så ensom og forlatt liksom.

Senere på dagen tok vi frem fiskeutstyret, og prøvde lykken.
Fisken beit ikke, og vi (les meg!) mistet noen kroker og ga opp!

Vi pleier å stå langs naustene å fiske, ekstra sjarmerende synes jeg. Selv om noen av dem trenger sårt litt oppshining!





Senere i kveld skal jeg blogge om det jeg skal oppleve i morgen tidlig… gleder meg!
(skal bli spennende… lyst til å vite hva det er? – FØLG MED SENERE DA VELL)

Ellers så synes jeg det er kjempekjekt at flere har funnet bloggen min, velkommen til meg!

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder og koselig ålese.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hmm, jeg har sittet mange ganger å stirret utover Hafrsfjorden i min ungdom. Gosj, jeg følte meg med ett gammel. Hi hi. Et flott sted og flotte bilder du hadde tatt.

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  3. så flotte bilder fra hafrsfjord:) Koselig lesing også:) Du den spaghettimåleren var ikke dum, jeg kaster desverre alt for mye. Jeg likte best den i tre da, mer nostalgisk hihi. fikk du noe svar på den? god klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Nydelig å følge dagen din...og jeg følger videre, vet du! Onsdagsklem fra meg!

    SvarSlett
  5. KOselig å lese din blogg. Fine bilder ud har tatt av byen din:) God natta:)) KLem fra LIse

    SvarSlett