tirsdag 25. august 2009

Sunde vs Våganes

Mandag 24.august spilte Sunde G19 hjemmekamp mot Våganes.

Her håndhilses det før kampen.

Innbytterbenken og tilskuere.

Foreldre, søsken og besteforeldre heier på, og
det er noe alle liker.

De fleste fikk (heldigvis) ikke med seg dramaet som utspant seg på sidelinjen!
Midt under 2 omgang tilspisset det seg på sidelinjen, treneren (les min samboer!) formelig ristet og skalv der han skjelte ut dommeren for usportslig dømming...og de “svarteste ord” kom frem. Da jeg som lagleder i kampens hete prøvde å roe ned gemyttene fikk jeg (lille meg!) klar beskjed om å gå å sette meg på benken! Og der satt jeg! Og kampen ble liksom litt punktert for min del.
Men for all del – han måtte ta 20 armhevinger, 20 sit ups, lage kvelds, vaske opp og i tillegg vaske munnen med grønnsåpe (!) når vi kom hjem.
Så hevnen er søt!

I tillegg ble det desverre tap denne gangen. 1-2!

Hilsen Lagleder Helen med en hissigpropp til sambo!

 

1 kommentar:

  1. Ojda....ikke kjekt det nei, men godt du ga ham skikkelig straff da....hihihi

    SvarSlett