torsdag 20. august 2009

Vinn Indisk spikermatte/Shaktimatte

Velkommen til konkurranse!
I samarbeid med Shaktimatten., Osloyoga og
Kalimera Alternativ Netthandel
har du muligheten til å vinne en Shaktimatte.
Shaktimatten har den siste tiden har fått mye oppmerksomhet i media, og over 100 000 svensker bruker matten.
Shaktimatten er utviklet av den svenske akupressøren
og yogautøveren Om Mokshananda.
Inspirert av den gamle indiske tradisjonen, har spikermatten fått
ny popularitet i dag.
Mattens 6000 plastpigger stimulerer blodsirkulasjon og aku-punkter når du ligger på matten til en 10-20 minutters avspenning.
Les mer om matten her shaktimatten og på osloyoga
Her finner du inspirasjon og flotte artikler om matten.

Alle som legger igjen en kommentar i dette innlegget er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd.

Har du ikke egen blogg, så kan du legge igjen en kommentar, bare husk å oppgi mailadressen din slik at jeg finner tilbake til deg.

Vær grei å gi beskjed i kommentaren din hvor mange lodd du tar.
Trekningen blir 1.oktober

68 kommentarer:

  1. Heisann.
    Hadde vært spennende å prøvd den matten! Mitt liv som fakir :-)
    Da blir det to lodd til meg.

    SvarSlett
  2. Jeg tar gjerne tre lodd! Har hørt mye bra om matten og så faktisk en kopi på Clas Ohlson her en dag, men tenkte i mitt stille sinn at den kanskje ikke er så bra som originalen! :)

    mvh Solrosa
    solrosa.solrosa@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei, Herlig gave. 3 lodd til meg. Legger ut omtale og bilde av konkurransen hos meg, link har jeg og følger er jeg også:-). Så flott gave du har! Har lest så mye om matten! Denne har jeg virkelig lyst til å prøve ut! Klem Siv

    SvarSlett
  4. Eit lodd til oss takk!! Såg spennende ut. Kjekt med litt aktivitet på bloggen:)
    Klem F

    SvarSlett
  5. Denne har jeg kjempelyst på. Har sett den i helsekostbutikken, men ettersom jeg jobber for en frivilligorganisasjon er lønningen sparsom.. Legger ut en link til deg (igjen!) på min facebook-side!Da blir det vel to lodd til meg! Klem Mira

    SvarSlett
  6. Matta har eg høyrt mykje godt om - eit lodd til meg.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  7. Au, au sier nå jeg. Så en slik en og måtte ta på den men er ikke det der fryktelig vondt??
    Men den har sikkert mye godt for seg så jeg legger veldig forsiktig inn et lite lodd ;)

    Ha en feiende flott fredag ;)

    SvarSlett
  8. Jepp!!! Dette er eg sjølvsagt med på!!!! Har lagt meg til som følgar, skrive kommentar på innlegget ditt og reklamert i margen på bloggen min! Tre vinnarsjansar som eg har store forventningar til, hi, hi!!!!

    Herlege bileter du har lagt inn frå Hafrsfjord, forresten (det var der, ikkje sant???)

    SvarSlett
  9. To lodd til meg takk!
    Kjempespennande :-)

    SvarSlett
  10. Ett lodd til meg :-) Så spennende, denne vil jeg så gjerne prøve! Hørt mye positivt av venner som har forsøkt denne..

    Hilsen Karoline
    epost: k.with@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Denne vil jeg svært gjerne vinne. Etter tre år med sykdom og stadig mer gjeld og sykdomsutgifter er jeg avhengig av å vinne noe om jeg skal komme videre! :-)
    Dessverre ingen blogg eller andre måter å vinne på så det blir vel bare ett lodd til meg!
    Men jeg er uhelbredelig optimist!

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  12. Nå har jeg merka bloggen din og skal lage ett innlegg i bloggen min i kveld, så jeg tar gjerne 3 lodd - innkludert ett vinnerlodd ;)
    Jeg har hørt mye om spikermatta, og med migrene har jeg veldig lyst på en slik om den kan dempe eller forkorte anfallene mine.

    Mvh.

    SvarSlett
  13. Denne har jeg hørt mye om, og ha veldig lyst til å prøve.

    Legger meg som følger og da får jeg TO lodd :-)

    SvarSlett
  14. Åh! :-) Jeg vil gjerne ha et lodd eller fem! Fikk prøve matten til min søster og det gjorde så godt i min fra før stramme og vonde nakke som ingen fysioterapaut har klart å lege. Suerduper bra blogg og konkurranse! :-)

    SvarSlett
  15. Etter svangerskapet og fødselen har jeg vært plaget med vond og utslitt rygg, nakke og dertil hørende hodepine. Går ukentlig til fysioterapi, men det er tydeligvis ikke nok. Kanskje Shaktimatten kan være til hjelp? :)

    Jeg har for øvrig vært tilhenger av bloggen din en stund allerede. :)

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg :)

    Lagt meg til som følger!

    SvarSlett
  17. Dette høyrest spennande ut, tek gjerne eit lodd eg!

    Helsing krilist@online.no

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne vinne en sånn matte!:-) Please, please! Et lodd til meg takk siden nettsiden min fremdeles er "Under construction" og ikke kan linkes fra!

    Jeg er student og sliter daglig med stram nakke men har ikke råd til å kjøpe en sånn matte akkurat nå (eller i lang tid fremover), så det hadde vært moro å vinne en her på denne fantastiske nettsiden. Hvis ikke må jeg lage meg en matte selv av en bit skumgummi og noen pappspikere. Er ikke helt sikker på om det gjør samme nytten da... ;-)

    Hilsen Elin skjeggisa@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Tjohoo.. etter dagens runde på lånt spikermatte prøver jeg å vinne en til meg selv! Det var jo helt fantastisk, og jeg sovnet faktisk :O) 2 lodd til meg takk ;O)

    SvarSlett
  20. Dette var fin blogg å stikke innom:-))
    Ønsker lodd jeg kan gi til min svigerdatter som trenger å slappe av på spikermatte!!

    SvarSlett
  21. Jeg hiver meg med på trekningen! 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  22. Heisann! For nåken år siden laug eg på meg at eg var fakir. Eg måtte bli kvitt ein plagsomme telefonselger... Eg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  23. Denna matta är väldigt diskuterad, vore intressant och se om den är så bra som alla säger. Ha en bra dag

    SvarSlett
  24. jeg har lyst å prøve shaktimatten.
    så slenger meg på som både følger,link på blogg og kommentar.
    fin musikk var det her og :-D

    SvarSlett
  25. Jeg vil også gjerne være med :D Fant denne bloggen når jeg søkte på shaktimatte, så det var jo et skoop!

    Hilsen Tiril Auby

    SvarSlett
  26. Jeg er gjerne med!
    To lodd til meg da. :-)

    Mvh. Elisabeth
    bettaan@live.no / bettanb.blogg.no

    (blogspot er ikke så snill mot meg.

    SvarSlett
  27. Jeg ble gjort oppmerksom om denne konkurransen
    i dag, og jeg ønsker veldig å vinne en slik
    spikermatte. Jeg har store skader i hode, øresus,
    nesten døvhet, whiplash, kjevesleng, og bruker alt jeg eier på healing og nevrokiropraktor, men
    tinnitusen min tar snart livet av meg, så jeg ønsker meg virkelig denne matten.
    Har ingen blogg, så det blir vel bare 1 lodd på meg da. Har også svart på en svensk konkurranse om en slik matte, og håper virkelig en av disse blir min.
    Hilsen Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  28. Jeg har lenge ønsket å prøve denne, men den koster rett og slett for mye for meg i en investering. Desverre.
    Jeg ser for meg at den kan hjelpe på ryggproblemene jeg har etter en båtulykke og min kroniske migrene. At den i tillegg kan hjelpe på celulliter er jo megabra.

    Tar tre lodd jeg. Skriver om konkurransen i en post jeg.

    SvarSlett
  29. Skulle gjerne vunnet denne!!
    Jeg er blitt følger, så da blir det to lodd på meg :-)

    Ellen

    ellen-oh@online.no

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne ha to lodd, har akkurat blogget om det på Våre Vilde Dager. :)

    Mailadressen min er jeanette@hjemmemamma.com

    SvarSlett
  31. Har så lyst å prøve en sånn her matte, så jeg tar 3 lodd og krysser fingrene ;)

    SvarSlett
  32. Dette er spennende og jeg prøver lykken med ett lodd på meg! Hilsen Mimosa!

    SvarSlett
  33. Spennende,har hørt såmye om denne matten den siste tida.Tre lodd, jeg linker og følger...;)

    SvarSlett
  34. Tre lodd til meg! Link og følger :-)
    (matta er ikkje så verst å ligge på)

    SvarSlett
  35. Spennende!

    litalena@hotmail.com

    SvarSlett
  36. En slik en hadde jeg planer om og kjøpe.

    SvarSlett
  37. Har hørt og sett desse mattene, ser vondt ut.. men det hjelper tydlegvis når så mange bruker den! 3 lodd til meg.. følger deg! :)

    SvarSlett
  38. denne matten vil jeg gjerne være emd å kjempe om, har hørt den skal være så bra:) klem monica

    SvarSlett
  39. Å så spennende! Klart jeg må være med på konkurransen din :) Trodde jeg var følger, men det er jeg visst ikke, men nå blir det 3 lodd!

    SvarSlett
  40. Sikkert skamvondt, men sugen på å prøva.

    Hilsen Espen

    Klem

    SvarSlett
  41. Som ekte yogaberte høres det spennende ut med denne....to lodd takk!!
    Anette:-)

    SvarSlett
  42. Denne matten høres vidunderlig ut:-) Hadde vært fint å vinne denne..
    maryannwesterheim@hotmail.com

    SvarSlett
  43. åh, en slik matte har jeg hørt masse snakk om, ja.
    Og så så fin farge da!
    Ett lodd takk!

    SvarSlett
  44. Hei på deg;) Fant deg hos Tulip, og her var det flotte bilder og trivelig blogg;)
    Jeg legger meg som følger og linker...sannelig, det ble 3 lodd;)
    Du er hjertelig velkommen til meg også;)

    SvarSlett
  45. Vil gjerne være med! Ett lodd takk : ) *krysser fingrene*

    SvarSlett
  46. Å, dette vil jeg være med på!!

    SvarSlett
  47. Hei!
    Jeg er med! 2 lodd på meg, for jeg linker til deg med bilde!
    Du har flotte katter!

    SvarSlett
  48. Jeg har linket til deg med bilde i bloggen min, så 2 lodd til meg :)
    Sønnen min hadde kjøpt en kopi som jeg prøvde og det var faktisk bra. Så jeg vil gjerne vinne en!

    SvarSlett
  49. Jeg har fått beskjed om at denne hadde vært fin for kroppen min, så jeg vil gjerne være med i denne trekningen! :)))

    Jeg legger til link på siden min. :)


    Vibeke...

    SvarSlett
  50. Hei!
    Jeg vil gjerne være med! Ett lodd!
    trineng@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Deltar gjerne på denne for Shaktimatten høres så spennende ut. Har også delt denne siden på facebookprofilen min, og lagt meg som følger.
    sonjaton2hotmail.com
    (2-tallet må erstattes av det du vet...)

    SvarSlett
  52. Hei.

    Konkurransen din er delt på Twitter og Facebook siden jeg ikke har blogg selv.
    Jeg har så lyst på matten fo å se om dette kan hjelpe på min slitne rygg - slik at jeg i fremtiden kan føle meg smertefri og trygg!
    Adressen er konkhi2start.no (og om 2 tallet byttes ut med en alfarkøll, så får du tak i meg)

    SvarSlett
  53. Hei, denne kunne jeg godt ha tenkt meg å vinne. Har sett på den en stund, men ikke kjøpt enda. Har ikke egen blogg, men kan treffes inne på trådsnella under sizzi
    mail:lor-mek@online.no
    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  54. Eg tar gjerne 3 lodd hos deg!! Har prøvd slik ein gong, og skulle gjerne vore eigar av ei slik! Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  55. SÅÅÅ moro med konkurranser, kan ikke gå glipp av denne sjansen:-) Ha ei fortsatt god helg!!!

    Hilsen Ruth


    rulek@online.no

    SvarSlett
  56. Vil gjerne ta sjansen her til å delta i loddtrekning til å få prøve meg som fakir!:) Hadde vore fantastisk om denne "spikermatta" kunne hjelpe! Har dessverre ingen blogg (foreløbig iallfall...)
    Mailadr.; simosel@yahoo.no

    SvarSlett
  57. Ett lodd til meg takk. Jeg ønsker også å vinne shaktimatten.
    Har tenkt en stund på om den vil hjelpe på ryggsmertene mine. Men matten er jo ganske dyr så jeg har ikke hatt råd ennå. Håper det er den av oss som mest trenger matten som vinner.

    ninakri1000@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Heisann.
    Dette høres spennende ut.
    Jeg har lagt meg som følger vh Kate.
    Gøy med litt alternativt.
    M

    SvarSlett
  59. Hei!Jeg tar 3 lykkelodd hos deg. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  60. HEIA..Hvis du ikke har fåretatt trekning enda blir jeg med :)...har også lagt meg til som følger....Klæm nyblogger linda

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne være med i trekningen...Veldig gjerne...- og jeg er også en av dine trofaste følgere. Ønsker deg samtidig en riktig god bedring - og jeg setter pris på ditt bekjentskap og vennskap! Klem fra en venn...

    SvarSlett
  62. Heisann.
    Klart jeg har lyst å være med på dette.
    Har dett skilt i veien at butikker selger disse, men har ikke hatt aning hva det er.
    2 lodd på meg.

    God bedring til deg.

    SvarSlett
  63. Legger meg til som følger;)
    2 lodd på meg..og krysser fingre og tær;)

    SvarSlett
  64. hiver meg på damen er nesten nabo og hadde vært moro vinne . 3 lodd blir det vel

    SvarSlett
  65. Kanskje dette hadde gjort susen for min vonde kropp. Lagt meg til som følger så to lodd til meg takk.
    maskjo@svorka.net

    SvarSlett
  66. Akkurat det kroppen min trenger;)
    2 lodd på meg;)
    Flott gave!

    SvarSlett