torsdag 29. oktober 2009

Strikketøy eldorado!

Skal til London i vinter og sitter her og surfer etter markeder og loppiser, så kom jeg over en fantastisk butikk - ett eldorado for alle som elsker håndarbeid.
Mulig dere vet om denne butikken fra før - men nevner den uansett.
Butikken heter Loop og er den rene drømmebutikken for alle håndarbeidsglade!

Her finner du det meste og beste innen garn og strikketøy.
(står det i reklamen) - nå skal ikke jeg uttale meg som ikke eier en strikkepinne engang *ler*
Men ta dere en titt - og butikken har også online shop! Her finner du den!
Mulig at dere kan fange opp ett tips eller to til nye produkter.

4 kommentarer:

  1. Spennande...skal til London i januar...og har tenkt same tanken, at eg må prøve å finne ut litt på førehand....
    Takk for tipset!

    SvarSlett
  2. Å, nå ble jeg skikkelig misunnelig! Det er jo så kjekt å shoppe i London :)

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! jeg skal inn å se;) London hadde vært noe!
    Ha en god kveld og klem;)

    SvarSlett
  4. London er en by jeg aldri har vært i,etter det jeg hører fra andre er det en opplevelse for oss damer som bare forguder shopping.Hit vil jeg dra en gang.Er en give away på gang hos meg,hiv deg på om du vil. Klem

    SvarSlett