torsdag 12. november 2009

Ansiktsmaske

Tørr hud og lite penger?
Gå for en ansiktsmaske laget av avokado og honning.
Masken er full av proteiner og antioksidanter, og gjør godt for vintertørr hud.
Dette trenger du:
1 hel avokado og en spiseskje honning
Slik gjør du:
Skrell og mos avokadoen med en stavmikser. Tilsett honningen, som gjerne kan varmes litt på forhånd. Bland godt, og legg masken på nyrenset hud. La masken virke i 10-15 minutter, og vask ansiktet god med lunket vann. Smør deg med ansiktskrem, og huden vil føles myk og fuktet.
Inspirert av Sivs hus og hennes honning prat fant jeg denne oppskriften i Det Nye.
Bildet er lånt fra NRK.
Har dere ikke besøkt Sivs hus før, så anbefaler jeg dere å ta turen innom den koselige bloggen hennes, her finner dere mange lekre oppskrifter og flotte interiørtips.

1 kommentar:

  1. Hmm, jeg har alltid tenkt at jeg skulle lage min egen ansikts maske, men får jo aldri sommlet meg. Kanskje jeg får det til nå? Den hørtes deilig ut. Takk for flott tips ;)

    Ha en super kveld ;)

    SvarSlett