onsdag 4. november 2009

Blondinen

I dag har det gått slag i slag med fotballtrening og foreldremøte.
Så nå er alle mann i hus, vell inne og mamma'en kan kose seg foran pc'en sin. *herlig*
Lo godt og lenge da jeg fikk denne herlige vitsen på mail i dag.
En god latter forlenger som sagt livet - så derfor deler jeg den med dere.

En blind mann kommer inn på en Dame-Bar ved et " uhell ".
Han finner veien frem til baren, tar frem en barkrakk, setter seg ned og han bestiller en drink.
Etter å ha sittet en stund alene, roper han til bartenderen:"Hey! Vil du høre en blondinevits?"Baren ble plutselig helt stille.... Så sier en hes mandig stemme ved siden av han:
"Før du forteller den vitsen, synes jeg det er rettferdig siden du er blind, at jeg forteller deg fem ting:
1 - Bartenderen er en blond jente
2 - Utkasteren er en blond jente
3 - Jeg er en 188 cm og 100 kg's blond dame med sort belte i karate
4 - Damen som sitter ved siden av meg er en blond dame og prof.kick-bokser
5 - Damen til høyre for deg er profesjonell bryter, og er også blond.

Nå kan du vurdere seriøst om du virkelig har lyst til å fortelle den vitsen?"Den blinde mannen tar et par sekunders betenkningstid og sier:
"Næææhh.... Jeg gidder ikke å fortelle den hvis jeg må forklare den fem ganger."

2 kommentarer:

  1. Tji hi, den var kostelig:O)
    Godt med en god vits en gang iblant;)
    God natt til deg, klem;)

    SvarSlett
  2. Hi hi... kult!! Ville bare sende deg en liten god morgen hilsen, før det bærer ut i høstmørket...- og så varmet jo dine "bokklemmer" veldig godt, da!! Ha en flott dag! Sender over god energi! Klem, klem!

    SvarSlett