mandag 23. november 2009

Vindusfolie

Nydelige blomstermotiver på en ruglete overflate.
En folie som sperrer for innsyn og samtidig er svært dekorativ. Kan også benyttes for å dempe direkte solbestråling av dine potteplanter.
Elektrostatisk klebefolie som henger helt uten lim.
Kan tas av og settes opp tusenvis av ganger, men henger som den skulle vært "spikret" til vindusglass.
Smarte løsninger!
Tror nok at jeg skal til innkjøp av noen ruller av denne varianten.
Har du prøvd dette? og hvilken erfaring har du?

4 kommentarer:

  1. Jeg har litt dårlig samvittighet, både for utfordringen om grønn og awarden som jeg har fått av deg. Men et innlegg om det kommer snart. Jeg har ikke glemt det.

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  2. Da ligger awarden, Tusen takk for den ;) Ute sammen med utfordringen ;)

    SvarSlett
  3. Har ennå ikke prøvd det, men har en helt vanlig grå/hvit liggende som jeg skal prøve på badevinduet. Tror de fungerer kjempegodt og denne var jo lekker!
    Ha en fin dag og klem;)

    SvarSlett
  4. Hei. Dette var nytt for meg. har ikke sett sånn før, men høres spennede ut. Kanskje jeg skal prøve.

    Ang. det med full blogg. Jeg har ikke så god peiling, men det var en som sa det til meg, og at det finnes en side hvor en kan sjekke hvor mye en har igjen.
    Uansett siden jeg ikke er så flink, så var det enklest å lage en ny, selv om jeg synes det er litt trist også. En blir jo glad i disse bloggene, og personlige blir de også. Nesten som ett barn hehe.

    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett