tirsdag 1. desember 2009

I sin hånd

Hva driver et menneske til mord?

Forfatteren ville inn i et annet menneskes hode, - en morders hode.
Hva driver et menneske til mord? Hvilke grunner ligger bak?
Er det mulig å synes synd på en morder?

Denne boken skiller seg fra andre, fordi leseren hele tiden vet hvem morderen er. Likevel byr boken på overraskelse etter overraskelse.

Om boken:
Lykken smiler til fotballproffen Johnny Leine. Han er bosatt i Manchester i England, sammen med samboeren Monica Kongsmyhr.

En dag innhentes han av fortiden.
Overraskelsen er stor, da han finner ut at han står på en livsfarlig jentes dødsliste. Da starter et kappløp mot døden, hvor overraskelsene venter bak hvert hjørne...

Kan han klare å avsløre henne, før hun dreper han?

Om forfatteren:
Heidi Halvorsen er født i 1968. Dette er hennes debut roman. Selv mener hun at hun er en ganske vanlig dame, med et ganske så vanlig liv. Likevel gir hun leseren innsikt i en morders tanker og meninger. Velkommen til en reise i ditt eget følelsesregister, der du vil føle spenning, sinne,tristhet, glede, forvirring, sorg, og ikke minst få mange overraskelser underveis.


Boken er skrevet av ei venninne av meg, det er hennes debut bok.
Jeg har smuglest litt av boken og er hektet! Boken er bestilt og jeg venter med spenning på at den skal komme.
Har du lyst til å kjøpe denne boken?


God lesing.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker krim.....så artig at det er en venninne av deg som har skrevet den:)
    ha en kos dag
    klemmer fra meg

    SvarSlett