tirsdag 26. januar 2010

I disse vintertider!

Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden...
Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier:

- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!
Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micran igjen opp på siden.
Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:
- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!
Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten.
Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen...
Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på.
Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:
- Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!
Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micran.
Han banker på vinduet til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han:
- Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien!

2 kommentarer: