lørdag 27. februar 2010

Dingo Bokseklubb

Dingo Bokseklubb arrangerte i dag boksestevne i Figgjohallen.
Vi dro ut dit fordi en nær og kjær slektning skulle bokse.




Tor Jan som han heter - skulle bokse i
kamp nummer 8.

Vi ble sittende å se på en mengde spennende oppvisningskamper og kamper før det ble hans tur.
Og i kamp nummer 5 skulle kjæresten hans bokse, kjæresten heter Mari.



Mari var kjempegod


Mari vant suverent!



En stolt kjæreste gir vinneren en klem.

Tor Jan på vei inn til bokseringen.



Here he comes ...


I full action
Sjekk de musklene... whaw! Ville ikke prøvd meg på han...



Tor Jan vant overlegent, og som en dommer sa til ham - måtte bruke kalkulator på å telle slagene du fikk inn!


Et seierskyss for begge vinnere! 2 velfortjente seirer! Dokker e flinke!

5 kommentarer:

  1. Heia heia :)
    Tenker det var gøy å se på :)
    Og så søte de var da ( Turtelduene )

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Det må jeg si. Ikke værtst for to som er så unge.

    Synes boksing er litt skummelt, jeg, men har hørt at utstyret gir god beskyttelse.

    Ha en kjempefin kveld.

    SvarSlett
  3. Så morro da...at begge vant...ja det ble seierskyss det:):)
    kos deg
    eddaKlemmer sendes

    SvarSlett
  4. Hei.Gratulerer så mye til de unge.Er ikke så gla i boksing så det blir ikke til att jeg ser så mye på det.Men kjempe bra att ungdomen er med i sport.Nydelig ungdom.Ha en riktig fin Lørdagskveld.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  5. Måtte innom for å se hvordan det gikk med ferieringen. Den er fortsatt i gang ser jeg, og på en slagferdig måte. Må nok innrømme min noe tilbakeholdenhet for denne sporten, men flott at vi har forskjellige interesser.

    Ha en fin dag, med og uten boksehansker. :)

    SvarSlett