onsdag 21. april 2010

Kjære bilister

Jeg håper at dere er forsiktige når dere er ute å kjører i trafikken.

For det er på denne tiden av året at jeg lærer meg å gå

Så vær så snill - ikke kjør på meg.

Bare se hvor søt jeg er

Tusen takk.
Fikk denne fine historien tilsendt på mail i dag, og fikk lyst til å dele den med dere alle.
I kveld er det bortekamp for oss, og jeg håper at dere heier på Sunde sitt Juniorlag, og Karl - regner med at supporter flagget er oppe i kveld.
Ha en fantastisk nydelig dag.
Klem fra Helen

3 kommentarer:

  1. Hei!! Jeg kjører ikke bil, bruker sykkelen flittig. Utrolig søtt pinnsvin da, ser som regel ikke ansiktet, når de piler fort av sted.
    Ha en God dag :-))
    Lisbeth

    SvarSlett
  2. Noe så herlig. er ikke gamle karen denne.
    Vi hadde et boende en høst . det var så lite
    at vi tvilte på om det ville klare seg, men det gikk bra.
    Ha en herlig dag , her skinner solen og det er riktig så vårlig.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hærlighet , så vakker!!!!!! Mange år siden jeg har sett noen her, dessverre....
    Ha en fin dag....Klem :O)

    SvarSlett