fredag 16. april 2010

Med de beste ønsker om ein...

goe start på helgå te dokker adle.
Ugå har så vanligt flydd avgåre, knapt nok snudd me ront så e det jaggu fredag ijenn!
Det har gått på jobb,treningar, kampar, hagearbeid, avspasering å borsdagar.
I går ittemiddag va me på Bryne å feirte 86 års dag - va ei kjekke samling av sprudlane familiemedlammer i adle aldrar.

Ingen spess planar i heljå, e nå herligt å ta någe på sparke og!

Va så vitt maen kom seg på jobb i dag, an fant ikje brillene å e jo lettare hemma uden de, sprang ront å leida så ein gal (sko jo ikje spørr itte jelp kan dokker veda - mannfolk!) - Måtte spørr an te slutt - ka e det? Finne ikje brillene sa an...
Ka me å se rondt halsen sa eg te an... de henge jo der.
An kom seg nå på jobb å eg lure på ka an sko jort uden meg...
Go fredag folkens

6 kommentarer:

  1. Haha...jeg må le!! Ja hva skulle mannfolka gjort uten oss damene!! Leita seg ihjel,sulta,spist brød og sitti alene!! hehehe....
    Det er godt vi har hverandre ja!!
    Ønsker deg en flott helg ogh håper du koser deg masse.
    Klem Mona

    SvarSlett
  2. God helg Kalimera:)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  3. Riktig god helg! :-)) *Leeer* Ja, hva skulle vi gjort uten hverandre??? ;-)

    SvarSlett
  4. Den historia tror jeg nesten jeg har hørt tidligere, opplevd å være med som hovedperson. Flere ganger. Ikke så farlig for meg, begynner å komme i den alderen det er lov nå.

    Kos dere "på sparket" i helg, nyt den, for snart er neste helg her... :)

    SvarSlett
  5. Hihi .. er jo ikke så greit å holde styr på alt mulig hele tiden .. da er det kjekt å ha noen som kan hjelpe litt :o)

    Ha ei fortsatt flott helg - klem!

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Ja hva skulle en mann gjort uten en kvinne:-)) God helg fra Siv

    SvarSlett