torsdag 1. juli 2010

Vg lista topp 20

I går kveld hadde jeg med meg min lille skjønne datter på konsert i Bjerkstedparken i Stavanger. Parken sydet av god stemning, masse folk og sol. Kunne ikke hatt en finere ramme rundt konsterten.
Hun ventet spent på at Tone Damli Aaberge og Bjørn Johan Muri skulle dukke opp.
Begge svarte til forventningene hennes, hihi. Jeg ventet mest på A-1 - for de digger jeg...
Og de leverte absolutt!
En annen gruppe jeg ventet på var Keep of Kalessin... til min datters store forundring, haha... følgende uttalelse kom "Mamma, har ikke du musikksans..."
Har du vært på Vg lista topp 20 konserten?

2 kommentarer:

  1. Herlig med konserter og mennesker og egne barns uttalelser!! Kos deg med sommeren!!! Mange sommerklemmer fra meg!! :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, så morsomt:) Morro med konserter, synes jeg. Nesten uansett hvem det er.
    Håper du vil ta deg tid til å komme inn til meg og delta på min giveaway. Det hadde vært kos ☺

    SvarSlett