tirsdag 24. august 2010

Konkurranse - vinn Miljøkluter reisepakning

Velkommen til konkurranse!
I samarbeid med Norwex Norge AS og Kalimera Alternativ Netthandel kan du vinne en flotte Miljøkluter - i reisepakning fra Norwex
Klikk deg inn på Norwex for å se hele varespekteret deres, her finner du mange flotte tips, nyttige gaver og gaver til glede for deg selv
Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd.


Pakken inneholder - 4 stk miljøkluter som tar liten plass i vesken. Praktisk på ferie, i bilen, på hotell­-turer og lignende. 16x16 cm.

Trekningen er 19.september 2010 - lykke til.
NB! Har du ikke egen blogg kan du legge igjen en kommentar under anonym, bare husk å legg igjen mail adressen din slik at vi finner tilbake til deg.

22 kommentarer:

  1. Hei hei Helen,
    ønska deg en toppers dag, klemma fra meg i nord

    SvarSlett
  2. Hei.Har lyst til å bli med.Setter ut link på bloggen min.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Sånn skal se om jeg får det til denne gangen, :-)

    Hilsen Annelise fra Nord

    SvarSlett
  4. Fin premie:) Jeg er absolutt med:)
    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Blir jo med på denne jeg også da .. :o)

    Spennende!

    PS .. jeg er alt følger jeg .. vet ikke om det teller for et ekstra "lodd"?

    SvarSlett
  6. Supersmart =) Disse har jeg veldig bruk for!
    Er følger av bloggen, så 2 lodd på meg (jippi!) :)

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med på konkurranse :)

    SvarSlett
  8. Fin premie. Jeg ønsker å være med:)

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen
    Line

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd
    :)

    SvarSlett
  10. Eit lodd på meg.
    Kanskje eg er heldig nok ein gong - det er lov å håpe.... :-))

    SvarSlett
  11. RE Renate & Co:
    Hallo Helen, så morsomt for Renate, jentene og oss supportere over hele verden. Jeg lurer litt jeg, er det mor som har en finger med i spillet for to så ivrige og flinke, eller er det motsatt? Sønn datter som har oppdratt "Tilfellet Helen & Co"? Jeg drister meg ikke på flere åpne tanker her...

    Lykke til videre i kveld og mens vi venter på referat og resultat, gratulerer jeg Renate & Co samtidig som jeg krysser fingrene for "seniorene". I kveld er det jo enda en kamp jeg må følge litt med, slik at de amatørene ikke blir sure. (RBK - FCK) :) Og en aldri så liten gratulasjon til en mye omtalt lagleder i dette forum...

    Klem fra 'n Karl - Hovedsupporter, selvutnevnt og selvfølgelig. Adr. Trondheim, nesten Lerkendal Stadion.

    SvarSlett
  12. Hipp, hipp... Nei, å feire på forhånd er jo bare dumt.. :-/

    Ehh.. Ja, jeg vil svært, svært gjerne delta i konkurransen!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  13. Hei! Koselig å besøke deg igjen...nå var det lenge siden jeg har hatt en bloggrunde... !! Fotball er knall gøy:-) Ha ei flott helg!!! Klem
    (er fast følger fra før...)

    SvarSlett
  14. Er du ute etter en virkelig original gave?
    Kjøp en stjerne! Folk bruker ofte registreringen som en gave for å feire minneverdige anledninger eller en spesiell anledning. Gavepakken er elegant innpakket og består av ett personlig beskjed, attest, gratulatjonsbrev og ett detaljert dreibart stjernekart.

    SvarSlett
  15. Hadde vært sykt kjekt på reisa neste år!

    SvarSlett
  16. åhh hadde passa meg utmerket! im in :)
    sandra_h1@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei, jeg er med :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  18. Blir med på denne jah:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  19. Er med på denne:)Så ut som noen kjekke kluter.

    Ha en fin natt videre!

    mvh christine
    tine_konk@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Heisann :-)

    Geniale kluter, denne konkurransen vil jeg gjerne være med på.
    Tar gjerne 2 stk lodd, er følger også. Ønsker deg en flott høst!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  21. Super premie, klutene er sikkert kjempegode. 1 lodd på meg da jeg ikke har blogg selv:-)

    Hilsen Bente (benmas@hotmail.no)

    SvarSlett
  22. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om disse klutene - er en stor fan av mikrofiber! :o)

    Tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

    SvarSlett