torsdag 23. september 2010

På kogeponktet

Hei alde i samen!
Ett lide livstegn fra denne damå her.
Eg e nok komt i overgangsalderen - eg koge!
(Haha - Stresse flettå av meg for tiå retten å sletten.)
Har hatt bånn kjør i 2 månar nå - både på jobb å på privaten, men klage ikje, lige å ha det sånn.

I mange mange månar har eg vist atte eg sko ha stand på Alternativ messå i Stavanger. Har planlagt å styrt på - men vett dokker ka! I går gjekk det opp for meg atte det e i mårå eg ska væra der - fiks ferigge me alt... så eg STRESSE! Skikkeligt og!

Å ikje nok me det - eg hadde vist borsdag og i går... hadde det ikje våre for atte eg fekk mange hilsningar å gavar, ja så hadde eg nok glømt det (og)!

Så sånn e det her i huse - beklage atte eg ikje har våre flinke te å legga ijenn spor itte meg inne hos dokker - men eg låve å komma sterkare tebage...

Ønske dokker adle ei knallfine helg - kor enn dokker ska ver!

4 kommentarer:

  1. Hei.Er innom for å ønske deg en riktig fin helg.Flere det som er kommet i overgangsalderen men har ikke merket så mye av det fram til nå men litt.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gårsdagen og en riktig god helg til deg! :))

    SvarSlett
  3. Pass på så dukje koge øve....

    God helg.

    SvarSlett
  4. Hallo Helen med en sen trøndersk gratulasjon fra 'n Karl, "personlig sykemeldt" for tiden. :) Greit for oss som har det slik at vi kan ta slike skritt selv. :)

    Jeg sitter med tanken om at her er det fare på ferde, når du selv innrømmer at du koker, tror jeg faren for at du snart koker over er til stede. :) Min anbefaling, gå deg en tur rundt huset, gjerne litt lenger - tenk over at du skal holde i mange år enda. :)

    Gode ønsker for deg og dine (og mine, gutter), helga og tiden fremover! God helg til dere!

    SvarSlett