onsdag 29. juli 2009

Kaffejabb og Award

Akk ja, det regner enda her... men er med godt mot!


Holder på å varetelle (blir litt med 3 nettbutikker), men må jo komme ajour en gang for alle, thjihi. I bakgrunnen står P4 på, kaffen begynner å bli lunken, og tellelistene går i surr! På tide å avslutte for i dag tenker jeg. På an igjen i morgen med friskt mot, hehe.

Er på vei opp til min mormor som bor på sykehjem, i dag skal det være kaf'e der, og det er koseligt å ta henne med dit. Lapper og goe saft på menyen.

Gleden var stor da jeg fikk min 2 award i dag. Denne fikk jeg fra Lise som har den fine bloggen Flittiglise. Alltid like kjekt å bli satt pris på.


Senere i kveld har jeg tenkt å ta det helt kuli - slik denne karen her gjør! Ha en herlig ettermiddag folkens! Klem fra Helen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar