mandag 13. juli 2009

Konkurranse og gratis vareprøve


Da ønsker jeg dere alle velkommen til å delta på min første konkurranse, som varer ut juli måned. Premien som er en vakker Engel kommer fra min nettbutikk Kalimera

Amazing Angels - Protection - For beskyttelse og kjærlighet. Denne søte Engelen er 2,5 cm høy, og kan plasseres hvor du måtte ønske det, den kan også ligge i vesken din.
Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd. Trekning er 1.august.
I tillegg deler vi ut gratis vareprøver på røkelse. I nettbutikken min Scents har vi et stort og bredt utvalg av røkelser og dufter.
Har du ikke prøvd røkelse før? Eller ønsker du å prøve nye dufter? Send meg en mail med adressen din så sender vi ut gratis vareprøver fra 1.august. (helt uten forpliktelse)
Ha en fortsatt strålende dag!

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar i min blogg.
    Alltid spennande med konkurranser, skjønt eg er vanligvis ikkje den som går av med seieren... :-)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett