fredag 14. august 2009

Helen gjør ting hun KAN...

Kremt, kremt...nesten helt alene da!
Fikk gode tips fra den søte damen bak bloggen Guttemammas
Har du skjønt hva det er?
Favorittmusikken min er på plass
Digger musikk, og synes selv det er behagelig å lytte på når jeg leser en annen's blogg. Meeeen nå er det jo ikke sikkert at DU synes det... da er det bare til å trykke på pauseknappen øverst på høyre side.
Digger DU derimot musikk, kan du velge mellom 9 (foreløpige) sanger hos meg... bare trykk på den sangen du ønsker å høre.
Håper du liker musikken - god fornøyelse.



2 kommentarer:

  1. wow så stilig da:) Nå sitter jeg her å synger jason mraz for full hals, blir aldri lei den sangen, dene r bare så herlig:) ønsker deg ei nydelig helg:) Klem monica

    SvarSlett
  2. Hmm, Vamp.. De spiller visst her på østlandet til torsdagen hvis jeg ikke tar feil ;)
    Flink du var som fikk musikken på plass ;)

    SvarSlett