lørdag 22. august 2009

Konkurranse – hva er dette?

Klarer du å gjette hva dette bildet er av?

I sammarbeid med Kalimera Alternativ Netthandel
kan du vinne siste nummer av bladet Medium + et eget bilag av månedshoroskopet for september.

Hva er dette bildet av?





For å delta på konkurransen svarer du på dette innlegget her.

 

NB! Bildet av dette bladet stemmer ikke overrens med bladet du vinner. Det som utdeles er det nyste nummeret. Nr. 9, som snart kommer i salg. Lykke til alle sammen.

Trekningen er 1.september.

6 kommentarer:

  1. Dette må vel vere ein drømmefangar????? Ver så snill og sei at eg har rett, for eg vil gjerne ta ein kik på premiebladet!!!! Spennande...

    SvarSlett
  2. Det var drømmefanger jeg tenkte også når jeg så bildet, men det kan jo likegodt være indianerfjær...Hihi!
    Ha en flott søndag! (For det har det visst blitt allerede her.)

    SvarSlett
  3. Jeg er rimelig sikker på at det er et bilde av en drømmefanger (dens fjær, snører og perler), da vi har en lignende drømmefanger over senga vår. :)

    SvarSlett
  4. Fjærene ligner fjærene jeg har på drømmefangeren her hjemme, så jeg satser på at bildet egentlig er større, og at svaret er: DRØMMEFANGER!
    (En drømmefanger skal fange alle drømmene og kun slippe løs de gode. Når solstrålene treffer drømmefangeren blir alle de vonde drømmene som er fanget tilintetgjort eller oppløst. Husk derfor å henge drømmefangeren din slik i soverommet at solstrålene kan treffe den!)

    Med vennlig hilsen Trine
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  5. Dette må da være en drømmefanger!

    SvarSlett