lørdag 29. august 2009

Konkurranse – vinn miljøvennelige reisekluter

Velkommen til ny konkurranse.
I sammarbeid med Norwex og Kalimera har dere nå muligheten til å vinne en pakke med hele 4 stk. miljøvennelige reisekluter som er antibakterielle.

4 stk. reisekluter tar liten plass i vesken, de er praktiske å ha med på ferie, eller å ha i bilen og til bruk på hotell.
Les mer om
reiseklutene her

Ønsker du å delta på denne konkurransen?
Legg igjen et lite tips i dette innlegget her -
“I hvilken anledning ville du brukt klutene”
Du kan oppnå hele 3 lodd.
1 lodd for tips/kommentar
2 lodd om du legger ut en link på din side
3 lodd om du legger deg til som følger hos meg.

Har du ikke egen blogg, så kan du legge igjen en kommentar/tips – bare husk å legg igjen mailadressen din slik at jeg finner tilbake til deg.

Vær grei å gi beskjed i kommentaren din hvor mange lodd du tar.
Trekning vil være 17.september – lykke til!

14 kommentarer:

  1. Tjohei, alltid moro med knlurranser:) Jeg tar 2 lodd:)

    PS konkurranse hos meg og nå)

    Ha en flott kveld

    Smil fra Lise

    SvarSlett
  2. Heisann! Eg la inn kommentar men den havna visst i påminnelsesinnlegget ditt. Uansett eg har lagt inn vaskeklutkonkurranselink, eg følger deg og eg skal til Egypt i november og då rekna eg med å ha luxusvaskeklutane dine med meg i vesko. Siden ungane er blitt så store at dei klara å tørka seg sjøl får eg bruka dei på Løvetannmannen, he he he!

    Klem fa Løvetann!

    SvarSlett
  3. Heisann :)
    Jeg har en liten ting til deg i bloggen min :)
    Fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  4. Så kjekt med konkurranse!
    Jeg er med....følger jo allerede og linker også;)
    Ville hatt iallefal en av klutene med meg i vesken min, vet jo aldri når du kan få bruk for en klut;)
    Natta

    SvarSlett
  5. Så spennande. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  6. By the way, ville nok ha ein klut med meg i veska heile tida og alltid hatt med på turar. Skal til Tyrkia i oktober, og då ville eg nok hatt dei med.

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så fine kluter da!
    Disse vil jeg bruke når vi 4 skal på ferie:

    Far får den grønne pga hans rolige og stabile lynne.
    Mor får den gule som minner om solen.
    Verdens beste jente får den rosa som varmer om hjerte.
    Og mors lille gullgutt får den blå som lyser i skinnende øyne.

    SvarSlett
  8. jeg ville sikkert hatt klutene i min lille veske.
    kan være greit å ha istedet for å bruke papir og serviett.
    og seff brukt de på ferie.
    3 lodd + at jeg er følger .
    fint dikt av liv.

    SvarSlett
  9. Jeg ville selvsagt hatt disse klutene med meg i bilen da vi kjører en del og barna spiser i bilen.

    Jeg følger, og legger inn lenke/skriver om konkurransen i bloggen min, 3 lodd altså

    SvarSlett
  10. Så kjekke ut, så jeg trekker tre lodd. Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  11. Slike kluter hadde vært fine å ha med tanke på at vi har en liten gullklump på fem måneder. ;o)
    To lodd til meg da jeg også har vært følger av bloggen din en stund. :o)

    SvarSlett
  12. Måtte bare innom å se hvem som deler navnet mitt jeg.. hehe..
    Det finnes ikke så veldig mange av oss der ute...

    Hilsen fra en annen Helen

    SvarSlett
  13. Heisann :-)

    Disse nyttige klutene ville alltid ligget på plass i veska mi, der er de enkle og finne og altid i nærheten når jeg måtte trenge de.
    Deler bloggen din på min Facebook vegg og tar 2 lodd.
    Fortsatt fin sommer ønskes :-)

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  14. Jeg tar 1 lodd!

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett