fredag 7. august 2009

Life is sweet

Renate og mammaen har vært på kjøpesenter og handlet inn nye fotballsko til høstsesongen starter. Det begynner å krible i "fotballføttene" hennes og hun gleder seg til sesongen begynner.

Etter at skoene var kjøpt inn kjørte vi til "favoritt" snopebutikken min - hmmm det tar ca en halvtimes tid frem og tilbake dit. Men vell verdt kjøringa, brummm, brumm.
For favorittsnop må jeg ha!
I know! I am crazy - er lov det en fredag, eller...





På hjemturen snakket vi en del om bloggen min, prinsessa mi spurte og gravde, hmmm...
og skjønner jeg hvorfor det ble stilt en del "unormale" spørsmål. Hun er jo bare gullgo prinsessa mi!

Se hva hun har diktet - en sang om mamma's blogg!
Life is sweet dere!

Nå skal det bakes glutenfrie brød og brownies! Nam!

Later on blir det digg på sofaen med Nacho chips, favorittsnop og brus.
Ha en fantastisk flott fredag alle i sammen!
Klem fra Helen

2 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg bruker et fotoprogram som heter paint shop pro. Jeg bruker også et gratis program som du kan laste ned . det er ganske enkelt å bruke.
    Men du kan faktisk gjøre mye med det.
    Her finner du det.http://www.photoscape.org
    Klem

    SvarSlett
  2. Renate. du er jammen flink til å skrive dikt :-)

    Har du oppskrift på glutenfrie brownies?

    SvarSlett