lørdag 8. august 2009

På tur i skogen

I dag var vi på vedhogst og på skogstur i
Sandtangen på Bryne.
Vi var heldige med været mens vi var der.
Kom midt mellom regnbygene.
Tok mange bilder egentlig, men har lastet ned et nytt fotoprogram,
så i denne omgangen legger jeg ut 2 bilder som jeg har lekt meg litt med.

Min lille prinsesse som tygger på strå!

Da vi kom hjem begynte det å tordne og lyne -
I don't like it!

I kveld er det glutenfri pizza på menyen, tv kos og lakking av negler -
knallrøde tær har hun "bestilt"
Ønsker alle dere som titter innom her en herlig lørdagskveld.

2 kommentarer:

  1. mmmm...hørtes deilig ut... ikke tordenværet da, skjønt det bryr meg ikke såå mye... Enig med kommentaren din hos meg - det ser ut som det er en bil på vei UT av den hytta... Utrolig at noen kan la hytta si bare forfalle på den måten...
    Kos deg i kveld med pizza, røde negler og alt annet som gir glede! Klem

    SvarSlett
  2. Hej! Har tittat runt lite hos dej. Vackra bilder du har.
    Kram Birgitta

    SvarSlett