mandag 16. november 2009

Utfordring

Milestjernes har sendt meg en liten (stor viste det seg) utfordring – takk snille du.
Lovet å ta denne på strak arm, men det var jaggu meg ikke sååå lett, hihi.
Måtte litt i tenkeboksen, og i tillegg så har jeg tusen jern i ilden og finner ikke roen (skulle ha gjort ditt og datt og i det hele tatt), men ingen unnskyldning egentlig – her kommer den.

1. Skriv 3 ting du husker som om det var i går
♥ Da mine barn ble født
♥ Da den mellomste katten vår ble påkjørt og lå for døden (den lever i beste velgående)
♥ Da jeg fikk min aller første jobb som 13 åring

2. Skriv 3 ting du misliker
♥ Urettferdig behandling
♥ At vi er tomme for peanøttsmør! (thjihi)
♥ Baksnakking

3. Skriv 3 ting du liker godt
♥ Være med på ungenes aktiviteter
♥ Reise på nye spennende steder
♥ Krype under et pledd, lese en god bok og kose meg med dundersalt (drops) hehe.

4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
♥ Åhhh – denne er umulig å svare på - besøker dere alle jevnt og trutt (selv om jeg ikke alltid legger igjen spor etter meg)

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
♥ Har i grunnen ingen favoritter på stående fot – men digger radiokanalen Energizer (da får man jo med seg det aller aller meste innen musikk jeg liker)


6. Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
♥ Varg Veum
♥ Desperate Housewife
♥ Irene Huss

7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til
♥ Jeg velger å sende denne videre til den som ønsker å la seg utfordre.

Nå har jeg en del jobb å ta igjen, da min lille skatt ble sendt hjem fra skolen i dag med hodeverk og kvalme. Ser ut som om det har gitt seg nå – heldigvis.
Ha en forrykende kveld damer – jeg kommer plutselig tilbake.

1 kommentar:

  1. Heisann. Håper skatten din er i bedring. Kjipt når de små er syke.

    Har ikke fått mailen ang Mary Kay produkter. Kan du sende det til marianne@olto.no hadde det vært fint..
    Ha en fin kveld videre.
    Marianne

    SvarSlett