fredag 25. desember 2009

Comfort - U

Gu så fort tiå går! Julaftå e allerede øve, å bare te å lengta te neste jul!
Me hadde ein koselige kvell hos moderen i går, møye presangar og goe mad å drikka. Quiz hadde me og - å den vant eg å bror min å kånå hans! Sjøl om maen min og an Reidar prøvde å joksa seg te at de vant (de hadde jysla mange halle poeng og de telle jo ikje) Sant vell?
Fekk utrolig mange flotte gavar og satte pris på de adle i samen!

Men den gjevaste va nok den fra maen min - rett å slett ein Comfort - U madrass.
Glede meg vannvittig te å testan ud!



Någen av dokker så har prøvd an?
men litt skoffte blei eg jo... han kom jem me to presangar te meg!
Madrasså tog me ikje me oss - konne jo ikje legga den onna julatreet - hadde jo ikje vært plass eingang! Så eg tog me meg den andre presangen, og sparte den te sist. Glae å ivrige når eg sko åpna den...men lippå hang! Ka va inni den presangen? Jo! Trekke te madrasså! Gu så skofte eg blei! Sa det te an og! Harremann, pakke du inn trekke du?
Mannfolk!

Ellers går de på varetelling her (ennå) - me har våre skikkelig sløve dette åre, sko jo ha vært ferrige i november, men men! Så her sidde me mitt i romjulå å telle.
Maen lige de ikje, han syns nok at eg sko ha telt alt aleina for lenge siå.
Akkurat så eg gidde det! Phøø! Mannfolk! Ka de tror! De må jo konna brugas te någe de og! Sant vell?

3 kommentarer:

  1. Må jo kunne brukes til noe.. hehe, sikkert kjedelig men nødvendig!

    SvarSlett
  2. God jul til deg også! :) Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Morsomt innlegg :o)

    Håper du har hatt en fin julefeiring og jeg ønsker deg og dine et godt nytt år.

    Stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett