onsdag 30. desember 2009

Takk for det gamle

og ett riktig godt nyttår til alle dere kjære bloggere, kunder og venner og familie.
Tenk snart år 2010.
Dette året har vært særdeles spennende, både som blogger, eier og innehaver av 3 nettbutikker og på privatfronten.

Og til neste år blir Kalimera hele 5 år!
Tenk dere - så fantastisk å få kunne lov til å drive med det en elsker her i livet.


Kalimera kommer til å feire stort i året som kommer. Både med spennende nyheter, konkurranser, jubileumsfester og mye mye mer. Så heng på!

Kanskje du har lyst til å melde deg på vårt nyhetsbrev? Du kan velge mellom nyhetsbrev (som kommer ut ganske titt) eller månedlig nyhetsbrev (som kommer ut 1 gang i måneden)
I dag oppdaget jeg at jeg har fått 100 følgere på bloggen min.
Det varmer utrolig, og jeg synes det er kjekt at så mange ønsker å følge den lille bloggen min.
Utpå nyåret skal jeg jeg feire 100 følgere med en flott premie.
Så kjære dere alle - tuuuusen takk for det gamle og ha ett strålende fremgangsrikt godt nytt år!
Skal få tatt turen innom dere alle i kveld.

Nyttårsklem fra Helen



Bildet er lånt fra min gode venn Google.

6 kommentarer:

  1. Hei Helen, ønsker deg en koselig avslutning på år 2009! Vi går inn i et nytt og spennende år, så vi blogges igjen da;)
    masse nyttårskemmer fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk for det gamle til deg ogå, gleder megt il et nyt og innholdsrikt bloggeår.) klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Hei. Ønsker deg en fin nyttårsaften og GODT NYTT ÅR. Kommer nok til å titte innom butikken din rett som det er.
    Nyttårsklem til deg.

    SvarSlett
  4. Riktig godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  5. Grattis med både følgere og jubileer .
    Jammen godt jobba.
    Godt nytt år til deg, Helen.
    Sees nok her på nyåret.
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Eg vil ynskja deg og dine eit godt nytt år.

    SvarSlett