torsdag 28. januar 2010

Dæven den virker!

På salgsmessa i desember fikk jeg god kontakt med ei dame.
Hun hadde salgsbod rett ved siden av meg, og naturlig nok gikk praten - vi to fant tonen ganske fort!
Hun kunne fortelle meg at hun slet fælt med mareritt - lå å kasta seg rundt i senga om natten og våknet
selvsagt helt utslitt. Du kjenner kanskje til det?
Vi snakket litt om bruken av drømmefanger, jeg fortalte henne at både min datter og meg selv brukte disse hver natt.
Hehe, hun dro litt på det... en drømmefanger liksom! Skepsisen hennes lyste lang vei...
Prøv sa jeg, det kan jo ikke skade! Marerittene blir i hvertfall ikke værre!
Dama lot seg overbevise, og jeg forklarte henne hvordan hun skulle bruke den og hvordan hun skulle rense den.

Etter messa gikk vi til hver vår kant, og etter noen dager glemte jeg hele episoden.

Noen uker etterpå tikket det inn en sms.
Sitat " Helen - dæven drømmefangeren virker! Jeg sover - Tuuuusen takk for hjelpen!"

Noen uker etterpå fikk jeg nok en sms av henne.
Sitat " Jeg har fortalt en venninne om drømmefangeren fordi hun sliter sånn med mareritt.
Hennes far døde for kort tid siden. Kan hun låne min?"

Jeg svarte at hun selvsagt kunne det - men rens den først slik at dine energier forsvinner.
Men husk at det er ikke alle drømmene den skal kvitte seg med heller, noen SKAL bli! Så det er ikke
sikkert den vil hjelpe henne.

Det gikk bare noen dager så kom det en ny sms.
Sitat " Den virker på henne! Og vi er begge to så glade for hjelpen din. Men du!
Sender du meg en ny en - jeg må også ha en!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar