mandag 11. januar 2010

Snømannen


Elsker du bøkene til Jo Nesbø?
Det gjør jeg!

I dag har jeg lest ferdig den 7 romanen hans om politietterforsker Harry Hole.
Hans bøker klarer jeg absolutt ikke å legge i fra meg før de er ferdiglest!

Her er et lite utdrag av boken:

Harry Hole begynner å motta anonyme brev, om snømannen. Det er trolig en sammenheng mellom brevene og at Birgitte Hovseth er sporløst forsvunnet fra hjemmet på Oslo vestkant. I Hovseths hage er det satt opp en snømann, med øynene vendt mot huset. Harry Hole finner Birgittes mobiltelefon inni snømannen og skjerfet hennes rundt snømannens hals.
Snømannen er en ny og besettende seriemorderthriller fra Jo Nesbø.

Jeg simpelthen elsker krimbøker!
Gjør du? Og har du en bok/forfatter som du vil anbefale for meg?
Blir kjempeglad for tips.

Ha en vakker dag! Klem fra Helen

5 kommentarer:

  1. Har "lest" denne. Fin bok. Og jeg elsker også krimbøker, men jeg hører på dem på lydbøker. Da kan jeg gjøre det jeg vil i tillegg til å få med meg bøkene. Gubben er litt frustrert når jeg ikke hører hva han sier til meg da.... Er akkurat ferdig med boka: Steinhuggeren Av Camilla Läckberg. Super krim. Og så liker jeg alt av Henning Mankell.
    Ha en super kveld. Klem :O)

    SvarSlett
  2. Har lest det meste av Nesbø jeg også, inkludert Snømannen. Synes faktisk det er den beste av hans bøker.

    SvarSlett
  3. Har du lese årets Harry Hole Panserhjerte? Eg les også krim på lydbok. Av utanlandske kan eg anbefale Harlan Coben og Chelsea Cain.

    SvarSlett
  4. Eg kosar meg også med krimbøker. Har lese alle om Harry Hole også årets Panserhjerte. Kul type :) Elles kan eg anbefale ein islandsk forfattar som heiter Arnaldur Indridason og sjølvsagt Lisa Marklund og Camilla Läckberg.

    SvarSlett
  5. Jeg har nok ikke lest denne .. lenge siden jeg har hatt ro på meg til å lese denne typen bøker .. (smugleser baki boka sjø ..) Jeg har en kiosk-serie som jeg leser en bok av ca hver annen måned .. i tillegg holder jeg på med bøkene til Neale Donald Walsch. Har hauger med bøker jeg skulle lest .. men det får bli når kapasiteten bedrer seg noe. No stress :o)

    Fikk litt lyst på Rosemary røkelse - du frister fælt med slike innlegg :o)

    Ha ei toppers uke - stor klem fra meg :o)

    Ps .. sendte venneforespørsel på Facebook :o)

    SvarSlett