onsdag 16. juni 2010

Det bjynne å jelpe på

Kjenne det i heile kroppen atte det har våre ett vanvittig kjør detta hallåre her.
Me heile familien aktive i foball, ongar på skole, me voksne i folltidsjobb, någen av ongane i jobb udenom skolen - ja så seie det seg sjøl atte denne familien har spronge å spronge.

I dag sko me ha våre på 2 kampar - ein hjemma å ein borte.
Men Renate sin kamp e udsatte te høsten - å det gjørr ingen verdens ting, hihi.

Så i kvell e det den siste Junior kampen før sommarferien.
Kjenne det ska ble gått...
Me ska spela mod Mastra å må kjøra te Mosterøy. Kampen bjynne klåkkå 8 i kvell...
Me håbe jo sjølsagt på seier, så eg oppfordre dokker adle te å heia på Sunde sine guttar i kvell.
I sommarugene komme me te å ha någen lette treningar, bare sånn atte guttane ikje drive dank heile sommaren. Viktigt det.

Så i mårå kvell e eg sånn någelunne oppe å går ijenn, å får ti te å besøga dokker.
Det glede eg me te...
Ønske dokker ein fine onsdag.

4 kommentarer:

  1. Hei. Det går i fotball hos deg ja. Her e det klatring, sverdfekting, breakedance og teater. Litt meir variert, he he. Tippa dåke sitter foran tv i desse dagar... Eg blir litt gal i hodet av trompetane. Sikkert kult hvis du er der nede men på tv blir det bare slitsomt.

    Heia Sunde då.

    Smil fra L

    SvarSlett
  2. Jeg startet heiinga litt før kl 13.33 i dag, flagget ble hent opp tre sekunder før kl 0800 og nå har jeg nesten ikke stemme igjen. Men bra er det å vite at det fungerer, for det har vi da sett. :)

    Nå sitter jeg her, selvsikker og forberedt på en seier og svært så spent på om hvitløkstreningen virker som tenkt. Tvi tvi for oss, Sunde som selvfølgelig er laget mitt fortsatt...

    SvarSlett
  3. Hei.Lykke til med Fotballen.Koselig,fint stenhus.Ha en riktig fin Sommerkveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Høres ut til at du har det rimelig travelt ja. Juni måned er alltid veldig hektisk med alle avslutniner og tilstelninger her og der. Da er sommerferien kjærkommen.

    SvarSlett