lørdag 4. februar 2012

Helen drokne pylser på Ikea

Av adle snåle ting så drog eg me meg maen å minstå på handleronde i dag. Eg seie "av adle ting" rett å slett for me har prøvd dette før! Det pleie ikje å gå så jysla bra, å det gjore det rett å slett ikje i dag heller.

Me hadde kjørt i 2,3 minutt då me hørrte fra bagsede: MÅ eg vera me på dette! Eg gidde ikje, for du mamma pleie allti å hissa deg opp! - Å det e sant nok det, eg hisse meg opp, men det e fysste itte atte maen har spronge ront me metermål i 4 kvarter, å eg kjenne atte eg har lyst te å stikka målet opp i nasen på an. For så adle vett så står dorr mål på møblene på Ikea fra før av, så han trenge aldeles ikje hala ud tiå me å springa ronnt å måla sjøl!

Men me fekk nå delvis tag i det me sko ha, forbausande nok!

Eg hadde bestokke mini me pylsa å brus, og tregte meg mesten ijel når eg såg den køå!
Å belive me - hu blei jo ikje akkurat fjågare hu heller. Tror det toppa seg heilt når eg drokna pylså nas i ketsjup.

1 kommentar:

  1. Hi hi .. kjenner meg igjen her ja .. :o)

    Heldigvis er Miniprinsessa så lita at jeg kan levere henne på "barne-oppbevaringen" :o)

    Ha ei toppers ny uke!! Klemmer!

    SvarSlett