søndag 4. oktober 2009

**3 vinnere**

I dag har Renate lagd 2 bursdagsgaver som hun skal gi bort denne uka her.
Hun skal i bursdag til ei venninne og til bestemora på Bryne.
Denne gangen valgte hun å male 2 trekurver med lokk på, og pynte dem etter alle kunstens regler. Hun lagde også flotte kort til dem. Herlig å se hvor nøye hun er og hvor omtenksomt hun lager gavene og kortene.

Etterat den første gaven var ferdig trakk hun konkurransen "Hva i all verden"
og som Webtussa sin sønn sa - så er det en fotball! Gratulerer til dem, og de får tilsendt boken "Strømpemannen" i postkassen sin.

Gavene hun lagde ble omhyggelig pakket inn i fint hjertepapir, bånd og "Til" lapp på - som hun også lagde. Så nå kan bursdagene bare begynne for hennes del *ler*

Konkurransen "En søt eller morsom historie" ble litt av en utfordring for Renate - hun likte så godt alle historiene. Så det var valgets kvaler kan man si... men skjønner henne godt da.

Hun spurte om ikke alle kunne vinne! Da måtte mamma'en sette seg ned og forklare at dette var en konkurranse der det var kun 2 vinnere (desverre).
Åhhh mamma! Jeg skjønner da vell det - er ikke 3 år liksom! - Men du har jo flere bøker du skal gi bort! Var svaret! (Men de er til en senere konkurranse jenta mi - sa jeg) Okey... da velger jeg:

Den Nugatti historien - (hun mener da Rådyrveien sin historie) - som vinner boka Onkel og Knut.
Så har jeg lyst til å velge hun søte jenta som får alle til å smile - (hun mener da datteren til Rule) - og de vinner boken Sover du Miffy?

Så da vil Renate og jeg få lov til å gratulere alle de 3 flotte vinnerene! Jooohooo!
Kan dere alle sende meg adressen på helen@kalimera.no

Ha en alle tiders kveld alle i sammen.

2 kommentarer:

  1. Så koselig at Elise vant bok!!! Hun ble kjempe glad!!

    SvarSlett
  2. Kjempearti! :) Skal hilse fra Thomas!

    SvarSlett