tirsdag 19. januar 2010

Komfårten å eg!

Sokk å brist i nått å i morres sleid eg fremdeles me feber å følte meg heilt ubrugelige!
I Nått å på morningen i dag har eg stort sett låge på komfårten min -(les: Comfurt U).
Mydlå søvn å svetta prøvde eg å stabla meg på beinå å gjørr någe nyttigt!
Men - det fønka ikje - ikje det bitten! Før udpå dagen i dag.
Har lekt doktor å fonne ud ka så feilte meg! Så nå e eg oppegåande ijenn.
Har ein bettennelse i kroppen - ikje någe farligt, har hatt det før, så eg vett ka det går i.


I nått bjynte eg å lesa ei bog, ligagreit det når du ikje klare å sova!
Den hette Tusen strålende soler. Ei fantastiske bog!
Ska skriva ein omtale av an i mårå (på bokmål, hehe)

Tusen takk jenter for adle goe bli bere ønsker fra dokker.
Sedde pris på de kan dokker veda.
I går va eg oppessen å lovde å besøga dokker... vell vell gjekk ikje heilt itte planen det!
Men NÅ ska eg innom ein tur. Me snakkes.
Knib fra u Helen

2 kommentarer:

  1. Usjamei, så ble du ikke bra over natta! Håpa det jeg da, men da får vi håpe du blir fort bra nå, da du vet hva det er.
    Tusen takk for hilsen hos meg. Ønsker deg en frisk uke videre. Klemmer i massevis :O)

    SvarSlett
  2. "Tusen strålende soler" ei bok som eg og skal lesa.... ska bare lesa nogeb andre bøge fysst...
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett