onsdag 31. mars 2010

Bruk røkelse for best mulig renselse


Resultatet av å rense hjemmet med brennende røkelse er en veldig spesiell form for varme som skaper gode omsluttede vibrasjoner for huset.
Alle som er til stede blir mer tolerante, mindre tilbøyelige til å bli sinte og mer medgjørlige.
Nettopp fordi at rensing av rom med røkelse virkelig gjør energien bløtere, og dermed svært nærende.

Bruken av røkelse i ritualer er noe innfødte grupper i mange land kjenner til.


Valg av røkelse er en personlig sak. Dufter påvirker mennesker på forskjellige måter.

Lykke til.

3 kommentarer:

  1. Så spennende.
    Ønsker deg og dine ei riktig god Påske.

    SvarSlett
  2. Har aldri tenkt på at jeg blir mer medgjørlig av røkelse, he-he...men så brenner jeg bare kongerøkelse (herlig!) i jula og det teller kanskje ikke? Uansett, gode påskeønsker kommer nå strømmede til deg... :)

    SvarSlett
  3. Jeg brenner røkelse når jeg trener yoga. Synes jeg puster bedre, og duftene setter meg i en helt spesiell stemning. Da får jeg mer utbytte av treningen. Takk for alle gode dufter, Helen.

    SvarSlett