fredag 27. mai 2011

Hissigproppen!

Av adle ting så fekk eg ein nye mobil av maen te bursdagen min - ein sånn ein tøtsj greia!
Har irritert meg øve an siden eg fekk an - ikje maen rektigtnok - men mobilen. Sånne mobilar e ikje lagde for kneder!


Jaffal - i forrige uga så lynte eg her jemma, gjekk verken an å ringa, motta elle senna sms'ar.
NÅÅÅÅÅÅÅÅ e det nok sa eg te maen - eg VIL ha nye, orke ikje dette her lengre, sa eg mens eg pusta dyyyypt inn å ud.





Ydmyge så an va... sa an stilt å roligt - me kan kjøba ein nye i mårå tidligt vett du.


Sinte så ei fela gjekk me på foballkamp, me sko ha kamp på jemmabane, og då me entra banen så øvehørrte eg ein diskusjon om Telenor så hadde våre nere i dag. La meg paddeflade fluksesns, va ikje vits i å sei någe merre, så eg har ennå tøtsjen i god beholl.

2 kommentarer:

  1. Ha ha...lykke til videre med toutchen :)

    SvarSlett
  2. Hallo HH (For uinnvidde står denne forkortelsen for Herlige Helen for min del, og må ikke forveksles med et annet konsern...)

    Flott å se deg skli ut på bloggen igjen, en arena du ikke så ofte beveger deg på for tiden, har jeg merket. Men jeg tviler ikke et øyeblikk på at du fortsatt er i bevegelse. :)

    Godt var det at du fortsatt kan beholde både mannen og mobilen og at du kan tøtsje deg ut i fremtiden med oss mange andre. En spennende fremtid med mange muligheter. Kan ikke se annet enn at det må være noe for deg, du merker etter hvert at det også går an å ringe med den også. Når teleleverandøren er oppegående. Min tar seg forresten en "runde" utenom den tenkte i mellom, vel og merke med litt hjelp av mine utforskende fingre, da.

    Ei fin helg til dere, og glem ikke å puste mellom slagene, for ikke å bruke tøtsjene...

    SvarSlett